Translate

piątek, 25 listopada 2016

Dzień pluszowego misia 25 listopad

Dziś bez przepisu...
... Mam nadzieję, że pamiętacie, że dziś jest ...DZIEŃ PLUSZOWEGO MISIA... Ja dopiero kilka dni temu dowiedziałam się, że taki dzień w ogóle istnieje (czego to ludzie nie wymyślą;-)) ...


...................................................................................................................................................................
...Wszystkim tym dla których ich miś jest czymś więcej, niż tylko kolejną pluszową zabawką, która przyciąga kurz, przesyłam gorące buziaki...
...W szczególności kieruję je do właściciela misia tego którego widzicie na zdjęciu ❤ :-) 
                                                                                            PODPIS
                                                                           

1 komentarz:

  1. Ojej, nawet nie miałem pojęcia, że istnieje taki dzień. Bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie swojej opinii:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj