Translate

wtorek, 25 października 2016

Winanek z hortensji

Uwielbiam rękodzieło i wszelki przejaw inwencji twórczej. Wiele ozdób możemy zrobić sami, wystarczy tylko spróbować... szczerze zachęcam do twórczego relaksu... Ja akurat miałam 20 min i pokusiłam się o zrobienie, lub raczej ozdobienie wianka z wikliny. Biorąc pod uwagę wkład włożony w wykonanie tego wianka... efekt mnie bardzo zadowolił... wianek powisi trochę, aż się znudzi lub raczej aż nie wymyślę czegoś nowego.

Do wykonania potrzebne są:
  • wiklinowy wianek
  • wiklinowe serduszko (ja kupiłam białe)
  • wilka suszonych kwiatów hortensji (kwiaty suszyłam sama do wianka użyłam 4 sztuki)
  • 6 kawałków juty (kawałek worka jutowego) - kiedyś schowałam, bo a nuż się przydadzą:-)
  • kawałek wstążki, żeby przywiązać kokardkę na serduszku
  • klej na gorąco
Wykonanie:
Według uznania w wianek wkładamy ususzone kwiaty hortensji, po bokach upychamy kawałki juty (na druciku lub przyklejamy klejem na gorąco), Następnie doklejamy serducho, wiążemy na nim kokardkę... I cała robota skończona... koszt 20 zł... poświęcony czas 20 min. Można ... można....

OWOCNEGO TWORZENIA:-)
      PODPIS 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawienie swojej opinii:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj