Translate

poniedziałek, 3 czerwca 2013

Leczo z cukinią



Leczo chyba każdy lubi, w szczególności wiosną ze świeżych warzyw. Cukinię powinny jeść osoby na diecie, bo ma bardzo mało kalorii, a przy tym jest duża objętościowo no i najważniejsze jest zdrowa.





Składniki:
4 laski kiełbasy
1 czerwona papryka
1 żółta papryka
5 małych cukinii
3 cebule
ok. 1 l przecieru pomidorowego (ja użyłam domowego)
1 puszka pomidorów
2 liście laurowe

sól, pieprz
zioła prowansalskie (wg uznania - ja akurat dałam prawie całą paczkę)
1 łyżka oleju (np. Rapso)

Wykonanie:
  1. Kiełbasę kroimy w półkrążki na ukos i podsmażamy na łyżce oleju. Kiełbasa musi być mocno zrumieniona. Po podsmażeniu wrzucamy do garnka w którym będziemy całość gotować. 
  2. Na tej samej patelni zrumieniamy cebule pokrojoną w piórka i dodajemy do kiełbasy. 
  3. Do garnka wrzucamy pokrojoną w paski paprykę, następnie dodajemy przecier pomidorowy i pomidory z puszki, liście laurowe, doprawiamy solą, pieprzem i ziołami prowansalskimi. Całość gotujemy.
  4. Jak już warzywa będą prawie miękkie dodajemy cukinię pokrojoną w półkrążki. Gotujemy do momentu, aż cukinia będzie miękka (ja lubię twardawą cukinię także mi to zajęło ok. 5 min.)
Smacznego
PODPIS


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawienie swojej opinii:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj