Translate

piątek, 18 lipca 2014

Pasta z bobu, wędzonego boczku i białego sera na kanapki (lekko pikantna)

Kolejny przepis na pastę do kanapek... Warto czasami posmarować kanapeczki czymś innym niż twarożek czy masło.

Składniki:
300 g bobu
100 g wędzonego boczku
2 łyżki białego sera
1-3 łyżeczki chili (w zależności od preferowanej ostrości) ja dodałam dżemiku z chili przepis tutaj (klik)
2 ząbki czosnku przeciśnięte przez praskę
sól, pieprz


Wykonanie:
  1. Bób gotujemy do miękkości (pod koniec gotowania solimy) i obieramy ze skórek.
  2. Boczek kroimy w drobną kostkę i smażymy, aż będzie rumiany i chrupiący.
  3. Bób miksujemy z białym serem, następnie dodajemy podsmażony boczek. Całość mieszamy i doprawiamy do smaku chili, solą i pieprzem.
Smacznego

PODPIS

2 komentarze:

  1. Bób coś niesamowitego! a ta pasta to świetna propozycja ;)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow jestem pod wrażeniem o takiej paście jeszcze nie słyszałam. Kanapki z nią muszę być przepyszne. Jak tylko bób pojawi się na półkach będę musiała wypróbować przepis.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie swojej opinii:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj