wtorek, 2 kwietnia 2013

Rolada serowa z piersi kurczaka z pieczarkami


Roladę można jeść zarówno na ciepło jak i na zimno. W smaku jest bardzo delikatna, a piersi soczyste.





Składniki:
2 duże piersi kurczaka (podwójne)
4 jajka
1/2 szklanki majonezu
60 dkg pieczarek
40 dkg sera żółtego startego na grubych oczkach

Wykonanie:

  1. Jajka roztrzepać, dodać majonez, żółty ser i wymieszać. Blachę (taką od piekarnika) wyłożyć papierem do pieczenia i wlać ciasto na blachę. Piec w piekarniku rozgrzanym do 200 C 20 min.
  2. Ostudzić ciasto i zdjąć papier. Na ciasto wyłożyć surowe, rozbite i posolone piersi (składniki wykładamy na mniej podpieczoną stronę. Zaś na piersi położyć przesmażone pieczarki (doprawione sola i pieprzem - pieczarki wykładamy tak jak piersi na całej powierzchni ciasta). Zawinąć roladę. Zapiekać ponownie w temp. 180 C 40 min.
Zamiast pieczarek można dodać: szpinak z fetą, paprykę lub inne warzywa.
Smacznego
PODPIS



32 komentarze:

  1. świetny pomysł z tą roladą:) kocham kurczaka, sery i pieczarki. Przepis wędruje do zapisania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. po raz pierwszy robiłam ją dwa lata temu na święta Bożego Narodzenia i... mogę potwierdzić - jest pyszna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rolada jest świetna, robi się szybko i znika z talerzy w mig. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł ;-) na pewno wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie,że znalazłam ten przepis

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny ! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedy roladę zapiekam ponownie, nie przykrywać jej folią aluminiową?

    OdpowiedzUsuń
  8. Jadłam........................po prostu majstersztyk!!! Dziękuję za inspirację. Na pewno wypróbuję jeszcze inne. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekłam w 200Stopniach 40 min i niestety w samym środeczku była surowa :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to dziwne... może za grube piersi kurczaka były (za mało je rozbiłaś/eś?

      Usuń
    2. jeśli się nie dopiecze to przecież można pokroić na kawałki i rzucić jeszcze chwile na patelnie

      Usuń
  10. O to chodzi, ze były bardzo cienkie, wręcz rozrywały się gdy je kładłam na cieście. Nast razem będzie 50min się piekla

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo smaczna, zdecydowanie polecam !

    OdpowiedzUsuń
  12. jest wyśmienita, zdecydowanie polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacja,napewno będzie gościć w moim menu.dziekuje;

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy podczas zapiekania calej rolady, przykryć ją czymś? Martwię się, czy ciasto nie spiecze się na skorupkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie przykrywam... ale każdy piekarnik piecze trochę inaczej. Jak twój piekarnik ma tendencje do spiekania to można przykryć pod koniec pieczenia, ale osobiście uważam, że nie jest to konieczne. Oczywiście pieczemy na środkowej półce piekarnika:-) powodzenia

      Usuń
  15. Czy zwijając ciasto w roladę, nie połamie się ono?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie połamie... oczywiście sugeruje delikatnie zwijać, a wszytko będzie ok:-)

      Usuń
  16. robię często, bardzo pyszna, dobra też jest wersja ze śliwkami kalifornijskimi w środku mniam;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pyszny przepis 100 % satysfakcji ! ;-)
    Pozdrawiam autorkę ,
    Aga ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziś robiłam i ciasto jest w koszu. Połamało się przy zwijaniu. Wydaje mi się, że wzięłam za małą foremkę i ciasto było zbyt grube. Zastanawiam się nad jeszcze jedną próbą, bo jutro mam gości. Poproszę o rozmiar foremki ewentualnie grubość ciasta to zmienię proporcje. Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przepisie napisałam, że składniki wykładamy na blasze od piekarnika (tej która jest w zestawie kupując piekarnik)... powodzenia

      Usuń
  19. ale czy to trzeba na całości wyłożyć na tą blaszkę ? bo wydeje mi się ze zdjęcia że Pani całej jej nie pokryła ciastem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozłożyć ciasto na całą blachę

      Usuń
    2. właśnie wyjełam z piekarnika ;) świetnie się zwineła! teraz czekam na jutro jeszcze spróbowac czy mi to wyszło ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...