Translate

wtorek, 2 kwietnia 2013

Rolada serowa z piersi kurczaka z pieczarkami


Roladę można jeść zarówno na ciepło jak i na zimno. W smaku jest bardzo delikatna, a piersi soczyste.





Składniki:
2 duże piersi kurczaka (podwójne)
4 jajka
1/2 szklanki majonezu
60 dkg pieczarek
40 dkg sera żółtego startego na grubych oczkach


Wykonanie:

  1. Jajka roztrzepać, dodać majonez, żółty ser i wymieszać. Blachę (taką od piekarnika) wyłożyć papierem do pieczenia i wlać ciasto na blachę. Piec w piekarniku rozgrzanym do 200 C 20 min.
  2. Ostudzić ciasto i zdjąć papier. Na ciasto wyłożyć surowe, rozbite i posolone piersi (składniki wykładamy na mniej podpieczoną stronę. Zaś na piersi położyć przesmażone pieczarki (doprawione sola i pieprzem - pieczarki wykładamy tak jak piersi na całej powierzchni ciasta). Zawinąć roladę. Zapiekać ponownie w temp. 180 C 40 min.
Zamiast pieczarek można dodać: szpinak z fetą, paprykę lub inne warzywa.
Smacznego
PODPIS



101 komentarzy:

  1. świetny pomysł z tą roladą:) kocham kurczaka, sery i pieczarki. Przepis wędruje do zapisania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. po raz pierwszy robiłam ją dwa lata temu na święta Bożego Narodzenia i... mogę potwierdzić - jest pyszna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rolada jest świetna, robi się szybko i znika z talerzy w mig. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł ;-) na pewno wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie,że znalazłam ten przepis

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny ! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedy roladę zapiekam ponownie, nie przykrywać jej folią aluminiową?

    OdpowiedzUsuń
  8. Jadłam........................po prostu majstersztyk!!! Dziękuję za inspirację. Na pewno wypróbuję jeszcze inne. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekłam w 200Stopniach 40 min i niestety w samym środeczku była surowa :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to dziwne... może za grube piersi kurczaka były (za mało je rozbiłaś/eś?

      Usuń
    2. jeśli się nie dopiecze to przecież można pokroić na kawałki i rzucić jeszcze chwile na patelnie

      Usuń
  10. O to chodzi, ze były bardzo cienkie, wręcz rozrywały się gdy je kładłam na cieście. Nast razem będzie 50min się piekla

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo smaczna, zdecydowanie polecam !

    OdpowiedzUsuń
  12. jest wyśmienita, zdecydowanie polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacja,napewno będzie gościć w moim menu.dziekuje;

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy podczas zapiekania calej rolady, przykryć ją czymś? Martwię się, czy ciasto nie spiecze się na skorupkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie przykrywam... ale każdy piekarnik piecze trochę inaczej. Jak twój piekarnik ma tendencje do spiekania to można przykryć pod koniec pieczenia, ale osobiście uważam, że nie jest to konieczne. Oczywiście pieczemy na środkowej półce piekarnika:-) powodzenia

      Usuń
  15. Czy zwijając ciasto w roladę, nie połamie się ono?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie połamie... oczywiście sugeruje delikatnie zwijać, a wszytko będzie ok:-)

      Usuń
  16. robię często, bardzo pyszna, dobra też jest wersja ze śliwkami kalifornijskimi w środku mniam;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pyszny przepis 100 % satysfakcji ! ;-)
    Pozdrawiam autorkę ,
    Aga ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziś robiłam i ciasto jest w koszu. Połamało się przy zwijaniu. Wydaje mi się, że wzięłam za małą foremkę i ciasto było zbyt grube. Zastanawiam się nad jeszcze jedną próbą, bo jutro mam gości. Poproszę o rozmiar foremki ewentualnie grubość ciasta to zmienię proporcje. Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przepisie napisałam, że składniki wykładamy na blasze od piekarnika (tej która jest w zestawie kupując piekarnik)... powodzenia

      Usuń
  19. ale czy to trzeba na całości wyłożyć na tą blaszkę ? bo wydeje mi się ze zdjęcia że Pani całej jej nie pokryła ciastem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozłożyć ciasto na całą blachę

      Usuń
    2. właśnie wyjełam z piekarnika ;) świetnie się zwineła! teraz czekam na jutro jeszcze spróbowac czy mi to wyszło ;)

      Usuń
  20. z czym to mozna podac ?? jest mega dobre latwe i tanie !! polecam i dziekuje za przepis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. oczywiście taką roladę można jeść z chlebem... większość osób traktuje ją jako przystawkę i je ją samą bez dodatków. smacznego

      Usuń
  21. Witam! Pierwsza wyszła mi super. Ładnie się zawineła a dzisiejsza tragedia, cała popękała, proszę o radę jaki ser byłby do niej najlepszy? Wydaję mi się,że dzisiejszy rozpad ciasta to wina właśnie sera, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam wędzonego sera Radamer (z biedronki)... Wiem, że gouda też się sprawdza. A może kupiła pani produkt seropodobny, a nie ser?

      Usuń
  22. ijak to smakuje z serem wedzonym radamer? nie przebija jakiś specyficzny smak wedzonego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie super ale nie jestem obiektywna bo uwielbiam ser wędzony. Ale ze zwykłym nie wędzonym serem tez robiłam i było też dobrze

      Usuń
  23. Jak pani myśli, czy można tę roladę zrobić dzień przed podaniem? i ewentualnie na następny dzień tylko podgrzać?

    OdpowiedzUsuń
  24. ja jak robię dzień wcześniej to podaję na zimno... ale wydaje mi się że roladzie nie zaszkodzi podgrzanie na drugi dzień

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam :) Chciałam zapytać czy można ja podać z jakimś sosem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie podawałam, ale można spróbować. Wydaje mi się, że lepiej by pasował jakiś lekko pikantny niż śmietanowy sosik, żeby całość się nie zamuliła... może ten sosik (oczywiście w zmniejszonych proporcjach) http://impresjasmaku.blogspot.com/2014/10/pikantny-sos-paprykowy-lonii-w-soikach.html

      Usuń
    2. Ok, spróbuję ;) Dziękuję za odp. :)

      Usuń
    3. rolada jest rewelacyjna. My na Sylwestrze jedliśmy z sosem czosnkowym-pyyychooootaaaa

      Usuń
  26. Witam,
    jak długo może być w lodówce ta rolada żeby była nadal smaczna i świeża albo czy można ją zamrozić?

    OdpowiedzUsuń
  27. a ile może leżeć nie zamrożona żeby była cały czas smaczna? 3, 4, 5 dni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlepiej 2 dni max 3, jeśli dłużej to należy ją przykryć folią aluminiową bo w lodówce ser może obeschnąć. U mnie w domu max 3 dni leżała

      Usuń
  28. Przepyszne naprawde ! :)

    http://bonapetit2xm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Robilam i wszystkim smakowalo!! Pycha!

    OdpowiedzUsuń
  30. można do ciasta dodać natkę pietruszki będzie pięknie się prezentować!!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. A jak już zawinę roladę i będę ją zapiekać w całości to nasmarować blaszkę tłuszczem czy położyć papier czy nie dawać nic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja piekę zwiniętą roladę na tym samym papierze co się piekła jeszcze nie zwinięta. Niczym dodatkowo nie smaruję

      Usuń
  32. Mam też robić, już jadłam ją u znajomej i też smakowała mi.

    OdpowiedzUsuń
  33. o wiele lepsza jest ze zwykłą dobrej jakości szynką i co ważne nie trzeba jej piec aż tak długo, choć nie twierdze że z kurczakiem jets nie dobra :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja juz raz robiłam u jutro zamierzam zrobić ponownie,jest naprawdę pyszna i soczysta.Dziekuje za przepis!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Witam, czy majonez można czymś zastąpić, bo jakoś niespecjalnie przepada za nim moja mama, a jeżeli nie to czuć go? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. majonezu nie czuć... ja nie próbowałam go niczym innym zastąpić

      Usuń
  36. Pani Izabelo rolada jest pyszna.A panią podziwiam za cierpliwość!Na tak głupie pytania odpowiadać.Przecież czasem wypadałoby troszkę ruszyć główką...Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Witam. Przepis wspaniały, rolada pyszna. Za każdym razem mi bez żadnych problemów wychodzi. Ostatnio trochę zmieniłam dodatki i na pierś położyłam szpinak(mrożony drobny, który uprzednio na patelni rozmroziłam) i na szpinak mozzarellę pokroiłam. Jedną na całą roladę. Pycha , jeśli ktoś chce może spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  38. Witam
    Z chęcią wypróbuje ale nie podała Pani czasu pieczenia blatu oraz całej rolady..

    OdpowiedzUsuń
  39. Roladę zrobiłam pierwszy raz i wszystkim smakowało. Piekłam troszkę dłużej niż podano w przepisie aby mieć pewność, że piersi się upiekły i wszystko się udało :D

    OdpowiedzUsuń
  40. ja również robiłam już kilka razy-pyszna

    OdpowiedzUsuń
  41. Niebo w gębie :) Cała rodzina pod wrażeniem Dziękuję za świetny przepis

    OdpowiedzUsuń
  42. Rolada jest cudowna! U mnie w domu często jest robiona. Świetny przepis! Za każdym razem wychodzi przepyszna! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Spróbuję zrobić ją na święta. Zastanawia mnie tylko, czy trzeba miec w wąskiej foremce całą roladę po zwinięciu? Czy na tej samej brytwanie co piecze się "ciasto". Nie rozpuści się ciasto serowe jak nie będzie zabezpieczone w jakiś sposób?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciasto serowe jest pieczone na blasze od piekarnika (patrz punkt 1). Później dopiero je zwijamy z piersiami i pieczarkami jak na zdjęciach. Robiłam je wielokokrotnie i nic się nie rozpływa (oczywiście używałam sera, a nie wyrobu seropodobnego:-)) Powodzenia

      Usuń
  44. ile ma być tych jajek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 4 jajka ... w przepisie jest napisane. Proszę uważnie czytać przepis:-)

      Usuń
  45. Zrobilam rolade na Swieta, wyszla puszysta,delikatna w smaku,rodzina byla zaskoczona , tak prosta w skladzie a przynosi podniebieniu radosc...polecam!!!! Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi przy zwijaniu rolady ciasto popękało

      Usuń
  46. Jak można odgrzac tą rolade? ? Będę wdzięczna za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  47. Robiłam tę roladę parę razy i jest świetna tylko że za każdym razem ciasto serowe wyszło słone i nie wiem czy to wina sera? użyłam goude.Robiłam dokładnie tak jak jest w przepisie.










    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może wina sera lub za dużo Pani posoliła piersi lub pieczarki. Proponuje nie solić piersi i pieczarek lub zmienić ser...

      Usuń
  48. Fantastyczne danie i takie proste w wykonaniu.Nie mogę się opanować przed nałożeniem kolejnego kawałka.Przepyszne , zresztą wszystkie Pani przepisy są godne polecenia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Nic dodać,nic ująć - niebo w gębie. U mnie bardzo często gości na stole. Dzięki za przepis...

    OdpowiedzUsuń
  50. Wspanialy przepis. Rolade robie dosyc czesto, gdyz domownicy uwielbiaja ten smak sera, pieczarek i piersi z kurczaka. Jest delilatna w smaku, niby taka prosta ,a potrafi zadowolic kazdego smakosza�� Dziekuje za przepis�� Monika

    OdpowiedzUsuń
  51. Fajny przepis na pożywne danie dla rodziny. Gratuluje pomysłu i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Czym smarowac blache????

    OdpowiedzUsuń
  53. Czy mozna przygotować ja zawinąć i pozostawić na jakiś czas a upiec na świeżo za około 3h? Nie będzie to przeszkadzalo?

    OdpowiedzUsuń
  54. Czy mozna przygotować ja zawinąć i pozostawić na jakiś czas a upiec na świeżo za około 3h?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się że tak, ale nie próbowałam tak robić

      Usuń
  55. Odpowiedzi
    1. Wychodzi jedna duża rolada o długości blachy z piekarnika, ciężko stwierdzić ile może wyjść z niej plastrów, zależy od grubości cięcia itp.

      Usuń
  56. Dziękuję za przepis. Rolada wyszła znakomita i wszystkim smakowała na przyjęciu! Pozdrawiam Justyna

    OdpowiedzUsuń
  57. Yes! Finally someone writes about ująć.

    OdpowiedzUsuń
  58. Hmm it seems like your site ate my first comment
    (it was extremely long) so I guess I'll just suum itt up what I wrote and say, I'm
    thoroughly enjoying your blog. I as well am an aspiring blog writer but I'm
    still new to the whole thing. Do you have any tips for inexperienced blog
    writers? I'd genuinely appreciate it.

    OdpowiedzUsuń
  59. vimax vimax vimax vimax vimax vimax vimax

    OdpowiedzUsuń
  60. At this moment I am going to do mmy breakfast,afterward having my breakfast coming over aagain to read other news.

    OdpowiedzUsuń
  61. Rolada u mnie gości na sylwestra od 4 lat i zawsze jest hitem :) Przepis rewelacyjny :) Używam sera Gouda i Radamer z Biedronki. Nawet w większej ilości i ciasto nie łamie się przy zwijaniu, tylko trzeba dodać jedno jajko więcej :) Teraz też będę robił bo to już tradycja :) Dziękuję za rewelacyjny przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  62. My family members evry time say that I am killing my tiume here at web, but I kniw I am getting
    knowledge everyday by readimg thes pleasant posts.

    OdpowiedzUsuń
  63. I enjoky what you guys are usually up too. This type of clever work and coverage!

    Keep up the great works guys I've included you guys to
    my blogroll.

    OdpowiedzUsuń
  64. I think this is оne of thee mߋst significant informɑtion fօr mе.

    And i amm glad redading yoսr article. Вut want tto remark onn few ցeneral thingѕ, Thе web site style іs ideal, tһe articles іs reallly excellent : D.
    Ꮐood job, cheers

    OdpowiedzUsuń
  65. You must cleanse your skin layer properly and apply only the best anti aging wrinkle cream
    before punching the bed. After getting lifecell eye wrinkle cream it is extremely
    important to put it to use systematically for better results.
    If you might be bothered or troubled regarding the outcomes of aging that is visible in the skin encompassing or
    surrounding the eyes, you should choose the lifecell eye wrinkle cream which can help discover and
    solve your problem.

    OdpowiedzUsuń
  66. Ei lá Eu só queria perguntar se você já tiver algum problemas com hackers?
    Meu último blog (wordpress) foi hackeado e acabei por perder meses
    de trabalho devido a n backup de dados . Tem algum soluções para parar hackers?

    OdpowiedzUsuń
  67. Obrigado por compartilhar seus pensamentos na % meta_keyword %.
    Cumprimentos

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie swojej opinii:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj